Monday 26 November 2012

Harap Maaf, Permohonan anda bagi Kemasukan Asrama Sesi Disember 2012 TIDAK BERJAYA.



Assalamualaikum dan salam sayang semua...
Ni nak citer & luah skit ni..baca ye baca...
16 nov ari tu kemain ag mcna bangun pagipagi buta ag, on lappy, connect bb tunggu punye tunggu punye tunggu...tunggu pe? Semangat nak check result kamsis untuk sem depan..(kamsis tu hostel ye anakanak)..
Ok,back to the story...
Mcna check kul 9am xleh..
Check kul 12pm xleh..
Check kul 3pm pun xleh..semangat beb..!!

last skali tidoo...haha..tido punye tdo...member  message..

member : na, ko da check result?

Tibatiba semangat datang balik..

Mcna : da blh check ke? ko dapat x?
Member : da la.. xdapat wehh....
Mcna : jap aku plk check..
Check..check...check...

Harap Maaf, Permohonan anda bagi Kemasukan Asrama Sesi Disember 2012
TIDAK BERJAYA.

Yes!! Ni la jawapan yg aku saya dpt tiaptiap sem..  terbaik la kan..
Maka bermula la plk sesi surat rayu merayu pujuk memujuk..
Karang punye karang siap la surat tu n Alhamdulillah da antar by last week..:)
Tapi sblum ni pom xpernah dapat jgk..hekhek..name kene blacklist kot??
Ape pom doakan saya n kawankawan dapat stay kamsis lagi sem ni n nextnext sem yea?

Okay,,adiooss!!


Trimas kerana sudi menghabiskan masa untuk baca entry saya yg agak mengarut tp benar ni..:)

annasays!! mmuuuaaaahhh!!

No comments:

Post a Comment